General / 2 febrer 2017

Surt publicat el Tercer Informe del Canvi Climàtic de Catalunya, amb participació del Geocamb

La tercera edició de l’Informe del Canvi Climàtic a Catalunya (TICCC), editat pel CADS i pel IEC, va estar presentat aquesta darrera setmana a Barcelona. A l’informe hi han contribuït deu professors de la UdG, entre ells un membre del Geocamb.

La participació ha estat en l’àmbit dels recursos hídrics en els quals, formant part d’un equip d’investigadors de diferents universitats i centres de recerca, s’ha estimat el dèficit hidrològic per a les diferents conques de Catalunya pels horitzons de 2021 i 2050.

Link al text complet del TICCC – CADS [Link]

Link UdG [Link]