General / 27 novembre 2013

Geocamb participa en l’acte sobre el futur del Institut Geològic de Catalunya

El passat 20 de novembre es va celebrar a l’Aula Magna de la Facultat de Geologia de la Universitat de Barcelona un acte sobre la importància de disposar d’un servei geològic propi a Catalunya i de les funcions que hauria de desenvolupar. Aquest acte reivindicatiu per part de geòlegs professionals, tècnics de l’administració i acadèmics deriva de la recent fusió de l’actual Institut Geològic de Catalunya en el sí de l’Institut Cartogràfic de Catalunya.

El director del Grup de Recerca Geocamb va participar a la taula rodona i al debat a l’entorn de la funció de l’Institut Geològic de Catalunya.

El recull de les principals idees exposades es troben en el següent sumari: Resum Acte IGC Nov 2013