General / 8 març 2016

Entrevistes un doctor format al Geocamb al Brasil

El Dr. Edson Roberto de Souza, del Instituto de Geociências (IG) de Unicamp, Campinhas – Sao Paulo, Brasil, que realitzà el seu doctorat en Didàctica de la Geologia al grup Geocamb, ha estat entrevistat al web de la seva universitat on exposa el detall de la seva recerca.

El títol de la tesi és “O potencial didático das imagens geocientíficas em livros de textos do ensino secundário: representações gráficas da dinâmica interna da terra”, i ha estat dirigida pels doctors Denise De La Corte Bacci (Unicamp) i David Brusi Belmonte (Geocamb, UdG).

Es pot llegir l’entrevista al Dr. Souza, al següent link.