General / 8 març 2016

Edició del llibre “Aguas subterráneas y humedales”, per part de la AIH-GE

Les actes de les jornades “Segundas jornadas “El papel del agua subterránea en el funcionamiento de los humedales” organitzads per la Asociación Internacional de Hidrogólogos a girona, els passats dies 26 i 27 de novembre de 2015, han estat publicades on-line.

Aquestes jornades van tenir el recolzament de la UdG, l’ICRA i van comptar amb la participació de membres del Geocamb en l’organització, la presentació de treballs i en la sortida de camp realitzada a la zona de la Pletera en motiu del projecte Life+ que hi desenvolupen investigadors de la UdG.

Les comunicacions es poden descarregar del web de la Fundación Centro Internacional Hidrología Subterránea (FCIHS) [link]