General / 16 novembre 2015

Contribuïm a la divulgació de la Geologia al camí de ronda de s’Agaró

En relació a les tasques de divulgació i ensenyament de la Geologia, els investigadors de Geocamb han dissenyat 14 plafons amb contingut geològic, amb un objectiu didàctic, que s’han instal·lat al llarg del camí de ronda de S’Agaró, des de la platja de Sant Pol a la Conca.

La realització ha estat impulsada per l’Ajuntament de Castell-Platja d’Aro i s’inicià amb el material elaborat pel Geocamb per a la celebració del Geolodía 2011 que tingué lloc en aquest indret. Anteriorment, la geologia del camí de ronda ja havia estat motiu d’estudi per part d’investigadors del Geocamb, resultant amb la publicació de un itinerari geològic (L. Pallí, C. Roqué. 1996. Itinerari geològic pel camí de ronda de S’Agaró, Col.lecció Dialogant amb les Pedres, Universitat de Girona).

Noticia Punt-Avui [link]

Noticia Diari de Girona [link]